Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 1 Postanowienia wstępne
1. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zwany dalej
Regulaminem, zostaje wprowadzony na mocy art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Usługodawcą w rozumieniu ww. ustawy jest World Expo
International Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, NIP: 5542469090,
wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowym w Bydgoszczy pod nr KRS: 0000106011, kapitał zakładowy: 51.000 zł, e-mail:
office@world-expo.com.pl.
3. Regulamin dotyczy strony internetowej pod adresem: https://www.world-expo.com.pl, zwaną dalej stroną.
4. Do Regulaminu mają zastosowanie definicje legalne, w tym
definicja użytkownika zawarta w ww. ustawie. W razie ich braku zastosowane
sformułowania należy rozumieć zgodnie z ich normalnym znaczeniem.
§ 2 Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. W ramach strony usługodawca świadczy usługi szukaj
(przeglądanie zawartości strony internetowej po wpisaniu określonego słowa lub
zwrotu), a także przeglądania treści strony internetowej.
2. W celu skorzystania z usług użytkownik powinien dysponować
połączeniem internetowym, a także mieć dostęp do przeglądarki technicznie
umożliwiającej połączenie ze stroną. Użytkownik powinien również zadbać o aktualizację oprogramowania, w tym przeglądarki.
3. Dopuszczalna jest sytuacja, kiedy osoba odwiedza stronę,
lecz nie korzysta z jej usług.
4. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
następuje w momencie wprowadzenia słowa lub zwrotu w okno szukaj bądź
rozpoczęcia przeglądania treści strony internetowej.
5. Zamknięcie zakładki bądź strony internetowej skutkuje
rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
6. Zawarcie i rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną jest bezpłatne.
7. Użytkownik może także w każdej chwili, bezpłatne i bez
konieczności składania dodatkowych oświadczeń odstąpić od umowy o świadczenie
usług drogą elektroniczną w sposób wskazany w § 2 ust. 5.
8. Usługodawca może w każdej chwili rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, w szczególności w przypadku naruszenia
przez użytkownika Regulaminu lub w przypadku konieczności wykonania prac
serwisowych etc.
9 Usługodawca uprawniony jest do prowadzenia prac serwisowych
lub prac związanych ze zmianą funkcjonalności bądź innych parametrów strony, co
może wymagać okresowego wyłączenia strony lub może skutkować okresowymi
trudnościami w korzystaniu z usług strony.
10 Zakazane jest w szczególności:
a. korzystanie
ze strony internetowej niezgodnie z prawem lub Regulaminem,
b. korzystanie
ze strony internetowej niezgodnie z zasadami współżycia społecznego,
c. korzystanie
ze strony internetowej w celu rozpowszechniania niemoralnych lub
niecenzuralnych bądź obraźliwych treści lub materiałów,
d. wykorzystywanie
strony do promowania lub reklamowania własnych usług bądź towarów,
e. wykorzystywanie
strony do rozsyłania niezamówionej informacji handlowej,
f. kopiowanie
lub w jakikolwiek inny sposób utrwalanie bądź rozpowszechnianie treści strony
internetowej bez pisemnej lub dokumentowej zgody usługodawcy (co nie dotyczy
autora nin. noty prawnej w jej zakresie).
11. Usługodawca nie odpowiada za zachowanie użytkowników oraz
osób trzecich, niezależnie od innych wyłączeń prawem przewidzianych.
§ 3 Reklamacja usług
1. Każdy użytkownik uprawniony jest do złożenia reklamacji w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną. W tym celu należy na adres
e-mail usługodawcy wskazany w pkt 3.a. wysłać treść reklamacji opisując problem
oraz wskazać dane umożliwiające identyfikację użytkownika oraz udzielenie
odpowiedzi (konieczne jest podanie adresu e-mail).
2. Reklamację usługodawca rozpatruje w terminie 14 dni, przesyłając
użytkownikowi odpowiedź drogą e-mailową.
§ 4 Postanowienia końcowe
1. Regulamin może być w każdy czasie zmieniony, a zmiana
obowiązuje od dnia jej publikacji na stronie internetowej. Korzystając ze
strony internetowej, po publikacji zmian, użytkownik wyraża tym samym zgodę na
te zmiany.
2. W zakresie nieuregulowanym zastosowanie mają przepisy
powszechnie obowiązujące, w szczególności ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
3. Kwestie ochrony danych osobowych reguluje Polityka
prywatności oraz inne wewnętrzne dokumenty usługodawcy.
Polityka prywatności
§ 1 Postanowienia wstępne
1. Ilekroć w Polityce prywatności, zwanej Polityką, będzie mowa
o RODO, to oznacza to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz. UE L 119, s. 1).
2. Pozostałe pojęcia występujące Polityce należy rozumieć
zgodnie z ich legalnymi definicjami, a w razie ich braku, zgodnie z ich
normalnym znaczeniem.
3. Administratorem danych osobowych jest World Expo
International Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, NIP: 5542469090,
wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowym w Bydgoszczy pod nr KRS: 0000106011, kapitał zakładowy: 51.000 zł, e-mail:
office@world-expo.com.pl.
§ 2 Ochrona danych osobowych
1. W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną nie
dochodzi co do zasady do przetwarzania danych osobowych, niezależnie od kwestii
plików cookies, o czym traktuje Polityka cookies. Co najwyżej może dojść do
przetwarzania danych w związku ze złożoną reklamacją na usługę świadczoną drogą
elektroniczną.
2. W przypadku reklamacji Państwa dane będą przetwarzane w celu
rozpatrzenia reklamacji i przez czas niezbędny dla tego rozpatrzenia. Podstawą
przetwarzania danych osobowych będzie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj.
konieczność realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie
reklamacji.
3. Podane przez Państwa dane mają charakter zwykłych danych
osobowych i są podawane dobrowolnie. Jednakże brak ich podania uniemożliwi
realizację celu z pkt 5.
4. Administrator nie powołuje inspektora ochrony danych osobowych,
a wszelkie żądania należy kierować bezpośrednio do administratora, najlepiej
drogą e-mailową na adres wskazany w § 1 ust. 3.
5. Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób
zautomatyzowany ani ich nie profiluje. Dane osobowe nie są przekazywane do
państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
6. Dane osobowe mogą być przekazane pracownikom,
zleceniobiorcom, kontrahentom, a w razie potrzeby także uprawnionym organom.
7. Każdy użytkownik ma prawo do: dostępu do swoich danych,
uzyskania ich kopii, żądania sprostowania lub uzupełnienia danych, żądania
ograniczenia ich przetwarzania, żądania przeniesienia danych, a także żądania
usunięcia danych i wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego oraz
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8. Wszelkie uprawnienia należy wykonać drogą e-mailową,
ewentualnie pisemną.
9. Dane osobowe zabezpieczone są adekwatnie do wymogów RODO i innych przepisów prawa.
10. Szczegóły ochrony danych osobowych w działalności
administratora reguluje wewnętrzna Polityka ochrony danych osobowych.
Polityka cookies
Nasza strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (tzw.
„cookies”), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane do komputera użytkownika
identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia i przyspieszenia
działania strony (kwestie funkcjonalne). Ciasteczka nie zawierają żadnych
danych osobowych, są też nieszkodliwe dla komputera. Każdy użytkownik może je
wyłączyć w ustawieniach własnej przeglądarki, ograniczając jednak tym samym
funkcjonalność strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki
oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, w każdej chwili
możesz zmienić te ustawienia.